Dag 4 - morgen en avond

23 januari 2014 - Tias, Spanje

Na een nachtrust van 3 uur, besloot ik om 9u het zwembad in te duiken. Het weer was niet optimaal, dus was ik na een kwartier al verkleumd. Slaapkoppen Van Lierde en Stie hebben Yves en ik om 11u uit bed gestampt. Na het gebruikelijke 12:00-ontbijt, kroop ik achter het stuur van onze veredelde grasmaaier. De achterliggers vonden het niet zo fijn dat ik de motor 2 maal liet stilvallen bergop. Nou goed, we zijn uiteindelijk toch in Playa Blanca geraakt. Na een, voor de verandering niet-alcoholisch, drankje en een rondje poolen, gingen we op zoek naar een snelle hap, die we vonden bij een typisch Spaanse keten, namelijk Burger King. Het kleine, maar schone strand van Playa Blanca wandelden we daarna nog even af, alvorens terug naar het appartement terugkeerden (ditmaal zonder stil te vallen). Na een korte rustpauze, ging het naar de plaatselijke grill, waar we weer heerlijk aten. Wat daarna volgde, ga ik niet aan de grote klok hangen. Het belangrijkste om weten is, dat ik me super heb geamuseerd. Nu sluit ik af, want ik sta achter ten opzichte van de anderen met mijn pints. Tot morgen (straks)!

1. Luc neyrinck:
    23 januari 2014
    Een vrouw in het (klokken?)spel? :-)))))))
  2. Nils:
    23 januari 2014
    Foei Luc! Ik heb wel mijn plechtige communie gedaan he :-)